Tahniah Datuk!!

TAHNIAH !!

YOU DESERVED IT!!

Syabas dan setinggi tinggi penghargaan kami untuk YBhg.Datuk Kamillia Ibrahim diatas kemenangan tanpa bertanding. Ini kehendak dan keizinan dari Allah SWT yang memberikan kita petunjuk bahawa nawaitu Datuk begitu ikhlas.

Kemenangan Datuk sebagai pemimpin no.2 memberikan isyarat bahawa akan bermulalah penghijrahan dan pembaharuan dalam wanita.

Di Doakan dengan keizinan Allah SWT gandingan pemimpin utama pilihan Datuk nanti akan menguatkan lagi nawaitu demi memperjuangkan wanita.

Pembaharuan yang kami pinta hanyalah perjuangan tulus yang menyeluruh kepada akar umbi,bukan kepada beberapa pihak tertentu yang berkepentingan sendiri.Wanita UMNO tidak lagi sanggup dimanipulasi oleh segelintir pemimpin yang hanya mementingkan diri sendiri sehingga tidak menampakan erti perjuangan yang sebenar sehingga sanggup membiarkan kami diperingkat akar umbi dicemuh serta dipanggil MAKCIK UMNO terutama pembangkang yang konon nya wanita UMNO tidak ikhlas dalam perjuangan dan tidak berkualiti dimata mereka. Apatah lagi dengan pergolakan politik yang tidak menentu kita harus insaf bahawa masyarakat telah memberikan isyarat kepada kita meminta kita berubah dan merenung kembali perjuangan wanita selama ini.

Wanita merupakan tiang seri yang boleh berdiri teguh diminta menerokai setiap perjuangan serta sanggup menongkah ranjau duri dan cabaran tanpa ada tawar menawar. Perwakilan harus memilih bakal calon berpaksikan perjuangan disisi Allah SWT bukan berpaksikan syaitan. Dalam pemilihan tidak ada kawan dan lawan yang penting keikhlasan dalam perjuangan dengan nawaitu yang satu tanpa ada kepentingan keperibadian.

Terimalah kata kata kami ini yang begitu ikhlas memperjuangkan wanita tanpa sedikit pun menyindir atau menghina seseorang. Yang baik itu datang nya dari Allah SWT dan yang tidak baik itu datang nya dari kami insan yang lemah yang memerlukan petunjuk mu ya Allah!!

Terima kasih, Wassalam.

Seikhlas kata dari,

Nahar Ahmad PJK
Ketua Wanita UBKR

No comments: